Inhoudsopgave
Keune Review.

In dit artikel gaan we het hebben over het bedrijf waar ik als ondernemer van kapsalon Rober al zaken mee doe sinds 1992.
De Naam van dit bedrijf is Keune.
De voorgaande eigenaar JH Kuper waar ik toentertijd voor werkte in de jaren tachtig heeft ook altijd met dit merk zaken gedaan.
En zijn kapperswinkel is hij begonnen in het jaar 1952, inmiddels is deze man al een tijdje niet meer in het land van de levenden.
We kunnen dus inmiddels wel zeggen dat wij u wel een objectief en realistisch beeld kunnen schetsen van dit bedrijf.
Omdat wij het als ondernemers zijnde niet zo lang hadden uit gehouden met Keune als dit niet aan onze verwachtingen had voldaan.
Inmiddels hebben we ook vele stadiums doorgemaakt op het gebied op innovatie van dit bedrijf.
Daarnaast heb ik bij Keune ook al verschillende familieleden voorbij zien komen die aan het roer staan van dit bedrijf.
We hebben inmiddels te maken gehad met George Keune senior, George keune Junior en nu staat Eelco Keune daar aan de touwtjes te trekken.
Al deze familieleden hebben hun eigen inbreng toegevoegd aan het concept Keune.
En met het ene concept heb je als persoon meer dan met het andere, echter blijft dit natuurlijk iets puur persoonlijks.

Bouwen aan een toekomst.
Op het moment dat u kennis neemt van dit artikel, zijn wij begonnen in ons land met de vooraankondiging van een derde golf op corona, nu niet echt iets om vrolijk van te worden.
Gezien de tweedeling in onze maatschappij tussen wel of niet gevaccineerd worden en het ondernemen word het er dan voor de ondernemer ook niet echt gemakkelijker op gemaakt, en dit zeker niet voor de kleine ondernemer.
En rest ons als kappers niets anders dan mee te bewegen met de regelgeving van de overheid in zoverre dat dit althans mogelijk is.
Het is dan ook juist nu prettig te noemen dat vanuit ons huismerk Keune er meegedacht word op het gebied van verbetering op product.
Educatie{corona desinfectans} en vooral inspiratie om die dagelijkse problematiek van ons bestaan nu in deze tijd beter en aangenamer te maken.
En vooral ook dat het nog leuk mag blijven om de werkzaamheden uit te blijven mogen voeren.
Hoe fijn is het dan dat we in ieder geval op Keune kunnen blijven rekenen en dat zij ons zoveel mogelijk blijven ondersteunen, zodat wij als kappers kunnen blijven bouwen aan hun en onze toekomst.
Daarnaast probeer ik in deze lastige tijd mijzelf bezig te houden met bloggen zoals u nu dan ook in dit artikel kunt lezen.
Perspectief op geld bij verdienen.
Omdat mijn interesse breder is dan het kappersvak alleen Blog ik dan ook over de meest uiteenlopende zaken die voornamelijk gaan over geld verdienen in de brede zin van het woord.
Mijn interesse gaat dan ook voornamelijk uit naar Affiliate marketing waar deze website dan ook bol staat met artikelen daarover.
Als u geïnteresseerd bent in meer informatie daarover adviseer ik u naar mijn kennisbank op de website te gaan.
En op de categorieverdeling er eens een artikel aan te klikken die u interesse eventueel ook heeft, naast deze review over de producten van Keune die u nu aan het lezen bent.
De keus is aan u maar leest u nu eerst dit artikel eens rustig verder over dit Hollandse paradepaardje.
Wie is Keune nou precies?
Keune is een internationaal merk dat verkrijgbaar is in meer dan 70 landen.
Dit betekent niet omdat zij dus een multinational zijn dat het een onpersoonlijk verhaal is geworden, dit is eerder het tegendeel.
Het is een onafhankelijk bedrijf dat sinds de oprichting in 1922 honderd procent in het bezit en beheer van de familie is.
Keune profileert zich dan ook als de de partner die jouw als familie behandeld en hun stelling is dan ook “wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent,,.
De vijf beloftes van Keune.
Jouw succes is ons succes, om dat te garanderen beloven zij het volgende:
- 1-Zo persoonlijk als familie.
- 2-Exclusief voor salons.
- 3-Geen concessies aan product kwaliteit.
- 4- Inspiratie en educatie voor het echte leven.
- 5-Achter echte schoonheid: dat is een concept alleen voor professionals.

Waarom alleen exclusief voor salons?
Om nog eens extra te benadrukken waarom dit product nu alleen geleverd word aan haarstylisten/kappers en kleurspecialisten.
Dat is om de reden dat het product een artistieke weergave vertegenwoordigd vanuit de prestatie van de haarstylisten.
Je vind dit dan ook niet terug bij de drogisterij of in een potje bij de supermarkt.
Het blijft een samenspel , een harmonische geheel tussen het professionele product en het advies van die professionele kapper.
Op deze manier is het dan ook de bedoeling dat de klant een exclusieve ervaring word geboden zonder daarbij concessies te doen aan kwaliteit.
Neem nooit genoegen met minder.
Neem dus als klant nooit genoegen met een soort van compromis, maar ga gewoon voor de beste optie.
Vergeet nooit dat de firma Keune niet voor niets al bestaat vanaf 1922.
Wat veel mensen overigens ook niet weten is dat dit bedrijf een echt Nederlands bedrijf is, vele mensen die ik daar als ondernemer op attendeer denken vaak dat het Duits is.
Omdat de naam waarschijnlijk anders doet vermoeden, maar goed dat is dus iets wat het niet is.
Even terug reflecterend aan aan het vorige zinnetje, bedenk dat wetenschappers zich voortdurend bezig houden met het aanpassen van formules en het experimenteren met verschillende ingrediënten.
Het experiment word overigens pas omgezet in een product als er met zekerheid kan worden gezegd dat het product ook datgene doet wat het moet doen, om hiermee het beste in de klant naar boven te halen.
Optimale kwaliteitscontrole bij de ontwikkeling van producten is dus een pre voordat het de consumenten markt op gaat.
Magie zonder toverstok.
Het mooiste van ons vak is dat blije gezicht dat na afloop als ons werk er op zit met een glimlach de deur uitloopt.
Als we dit betrekken op de kleurproducten van Keune dan zijn de kleuren die gecreëerd worden in het haar met dit product van een levendige en sprankelende kwaliteit te noemen, daar gaat de klant alleen al blij van worden.
Het word dus niet met een toverstaf bewerkt maar we kunnen de kleuren wel magisch noemen zonder dat bij de kleur behandeling de haarstructuur word aangetast.
Tegenwoordig zit er in de kleurproducten zijde proteïnen deze beschermen de hoofdhuid en zorgen er voor dat het haar er op zijn allerbest uit blijft zien.

Gezond verzorgt haar begint bij de basis.
Om helemaal bij de basis te beginnen van gezond haar, dan zullen we eerst moeten kijken of de hoofdhuid in balans is om juist die ware schoonheid te kunnen creëren.
De professionele care line producten zijn speciaal ontwikkeld om dat juist te kunnen bereiken en de meest uiteenlopende haarproblemen aan te pakken.
Alles is gebaseerd op de wetenschappelijke haarformules die verrijkt zijn essentiële mineralen om de hoofdhuid en dus de gezondheid van het haar te optimaliseren.
Dit is dus wel de allerbelangrijkste manier om het haar er op zijn best uit te laten zien voordat je überhaupt nadenkt over afknippen, kleuren of stylen.
Styling Essentials.
In de luxe styling lijn van Keune kun je elk gewenst kapsel creëren.Je kunt dan ook bij de klant het haar prachtig tot zijn recht laten komen.
Spray`s, gels , poeders en crèmes vormen tenslotte de basis voor ieders gewild kapsel.
In onze salon Rober kunnen wij u daar een advies op geven om tot een fantastisch eind resultaat te komen en u de haardag van uw leven te bezorgen.
U kunt uiteraard ook altijd een rondtoer maken op de website van Keune en via de link van onze salon de artikelen aldaar bestellen.
Het leuke is dan dat wij via de bestelling een provisie daarover kunnen ontvangen zonder dat u daar een cent meer voor zult moeten betalen.
Dit is leuk voor Keune , maar ook vooral prettig voor de kapper daar deze bij advisering product en het niet op voorraad hebben in de salon toch kan doorverwijzen naar de online website van dit merk.
Inspiratie en de praktijk.
Als we uiteindelijk nieuwe inspiratie willen opdoen dan is het belangrijk in ons vak dat we vooral naar de buitenwereld blijven kijken, tenslotte is dat ons kader met betrekking tot de praktijk.
Soms is het handig als je gewoon is op een terrasje in de stad gaat zitten en op je gemak eens kijkt wie en wat er zoal allemaal voorbij komt aan bonte kermis.
Als je dit beeld vertaalt naar jouw klant toe en ook de looks nog kan laten zien vanuit een fotoshoot dan is de klant daar meestal helemaal weg van.
Tegenwoordig kun je via deze link terecht op www.keuneeducation.com, voor de meest uiteenlopende haartrends en is een echte inspiratie bron voor jezelf en uiteraard voor mij als kapper.
Je kunt tevens de app downloaden en zo blijf je altijd up to date over de laatste haarmode.
Trends van de straat komen dan ook rechtstreeks bij jouw binnen door middel van dagelijkse video`s of fototutorials.
Gecombineerd met advies op effectieve producten geeft dit de ultieme manier om jouw haar te stylen of te verzorgen voor een geweldig eindresultaat.
De link voor het bestellen van deze producten zal ik aan het einde van deze pagina dan ook met jullie delen.

Perfectie bestaat niet.
Het proces om voor ons zelf een soort van perfectie te bereiken in ons uiterlijk bestaat niet.
We kunnen slechts proberen een soort van perfectie na te streven en de beste versie van ons zelf neer te zetten.
We leven in een wereld die alles dan behalve perfect is, we weten dan ook met zijn allen dat we die perfectie nooit zullen bereiken.
Maar er naar blijven streven is natuurlijk wel een interessant idee.
Door dan ook het lef te hebben om boven jezelf uit te willen blijven stijgen, verhef jij jezelf tot kunst en wanneer dat dan uiteindelijk gebeurt, ben je dichter bij die uiteindelijke perfectie van jezelf dan dat je ooit zal zijn.
De styling en verzorgings producten kunnen voor u daar een positieve bijdrage aan leveren en uiteraard helpen wij u daar graag mee.
Kappers zijn nooit uit geleerd.
Het is in ons kapperswereldje altijd belangrijk op wat voor manier dan ook kennis te blijven nemen van het educatieaanbod.
Het succes in de salon is dus altijd afhankelijk van de kwaliteit en het aanbod van de betreffende kapper, maar wat vooral ook niet vergeten mag worden is dat gesprek wat je daarbij voert met de klant.
Dit gesprek kan gaan over de passie voor ons vak, wat je uiteraard over kan dragen op jouw klant.
Daarnaast kunnen we het internet gebruiken voor bijvoorbeeld street salon kapsels voor de inspiratie om uiteindelijk te komen tot het gewenste eindresultaat dat is vertaalt in een draagbaar kapsel.
In principe zijn we als kapper en als mens natuurlijk nooit uitgeleerd.
Maar dit is dan ook vaak de trigger en de uitdaging om ons te blijven ontwikkelen en steeds maar blijven proberen om die betere versie van ons zelf neer te blijven zetten.
Het merk Keune is dan ook echt een meerwaarde om zowel de kapper en u als klant daarbij te helpen.
Tot Slot.

Bent u inmiddels nieuwsgierig geworden, en wilt u meer te weten komen over Keune en professionele haar producten.
Laat u dan verder informeren via de onderstaande link.